Danes je 28.3.2024

Input:

Ur. l. RS 1367/2022, Pravilnik o uveljavljanju davčnih olajšav za vlaganja v digitalni in zeleni prehod, z dne 7.5.2022

PRAVILNIK
o uveljavljanju davčnih olajšav za vlaganja v digitalni in zeleni prehod
1. člen
(vsebina)
S tem pravilnikom se določa vrste vlaganj, ki se štejejo za vlaganja v digitalni in zeleni prehod (v nadaljnjem besedilu: vlaganja) v skladu s prvim in četrtim odstavkom 55.c člena Zakona o davku od dohodkov pravnih oseb (Uradni list RS, št. 117/06, 56/08, 76/08, 5/09, 96/09, 110/09 - ZDavP-2B, 43/10, 59/11, 24/12, 30/12, 94/12, 81/13, 50/14, 23/15, 82/15, 68/16, 69/17, 79/18, 66/19 in 172/21) ter v skladu s prvim in četrtim odstavkom 65.a člena Zakona o dohodnini (Uradni list RS, št. 13/11 - uradno prečiščeno besedilo, 9/12 - odl. US, 24/12, 30/12, 40/12 - ZUJF, 75/12, 94/12, 52/13 - odl. US, 96/13, 29/14 - odl. US, 50/14, 23/15, 55/15, 63/16, 69/17, 21/19, 28/19, 66/19 in 39/22) in način uveljavljanja davčnih olajšav za vlaganja v digitalni in zeleni prehod.
2. člen
(vlaganja v računalništvo v oblaku)
(1)  Za vlaganja v računalništvo v oblaku se štejejo investicija davčnega zavezanca v:
a)  vzpostavitev ali nadgradnjo računalniškega oblaka ali
b)  vzpostavitev ali nadgradnjo uporabe storitev računalniškega oblaka.
(2)  Storitev računalništva v oblaku pomeni različne računalniške storitve, ki se davčnemu zavezancu zagotavljajo prek informacijsko komunikacijske mreže z namenom večje ekonomičnosti, produktivnosti ter učinkovitosti poslovanja.
(3)  Računalniški oblak je eden ali več strežnikov, vključenih v informacijsko komunikacijsko mrežo, ki povezani skupaj opravljajo storitve računalništva v oblaku.
(4)  V znesek, ki predstavlja vlaganje iz točke a) prvega odstavka tega člena, se štejejo stroški nakupa strojne in programske opreme ter podpornih storitev za to, da oblak lahko deluje.
(5)  V znesek, ki predstavlja vlaganja iz točke b) prvega odstavka tega člena, se štejejo stroški začetne vzpostavitve ali nadgradnje uporabe storitev računalništva v oblaku, potrebni za začetek uporabe storitve ali njene nadgradnje, vključno s stroški izobraževanj zaposlenih.
(6)  Oprema iz tretjega odstavka tega člena mora ustrezati standardoma SIST EN ISO 14067 ali SIST EN ISO 14064-2.
(7)  Namestitev programske opreme iz tretjega odstavka 3. člena tega pravilnika se ne šteje za vlaganje po tem členu.
3. člen
(vlaganja v velepodatke in umetno inteligenco)
(1)  Za vlaganja po tem členu se štejejo vlaganja v velepodatke in umetno inteligenco oziroma njun razvoj.
(2)  Za vlaganja v umetno inteligenco in velepodatke ter njun razvoj se šteje nakup ali vlaganja v razvoj programske opreme, ki za določen sklop ciljev, ki jih opredeli človek, ustvarja izhodne podatke, kot so vsebine, napovedi, priporočila ali odločitve, ki vplivajo na okolje, s katerim so v stiku.
(3)  Za vlaganja iz prejšnjega odstavka se ne štejejo vlaganja v programsko opremo, ki:
a)  uporablja podzavestne tehnike za vplivanje na vedenje osebe ali
b)  izkorišča ranljivost katere koli skupine ljudi vezano na starost, telesno ali
Najnovejši članki
več člankov
Najbolj brani članki
več člankov
Najbolj priljubljeni seminarji

Šola v naravi - plačila učiteljem in izračun cene

24. april 2024, med 10.00 in 11.00 (ONLINE, preko ZOOM)

V UL 13/24 je bil objavljen nov Aneks h kolektivni pogodbi za dejavnost vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji, zato bomo na seminarju pregledali novosti glede plačil delavcem za spremstvo ali vzgojno izobraževalno delo, ki traja strnjeno dva ali več dni (tabori, bivanja v naravi, šola v naravi, strokovne ekskurzije, Erasmus izmenjave,….). Spremenjena bo še Uredba o enotni metodologiji in obrazcih za obračun in izplačilo plač v javnem sektorju. V UL št 19/24 je bil 8 .3. 2024 objavljen tudi Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o financiranju šole v naravi, zato bomo tekom seminarja pregledali spremembe, ki jih prinaša.

Več informacij >>>

DDV v javnem sektorju

20. maj 2024, med 09.00 in 12.00 (ONLINE, preko ZOOM)

Udeleženci bodo skozi predavanje pridobili splošen pregled nad sistemom DDV, se seznanili z opredelitvijo davčnih zavezancev ter nekaterimi posebnostmi, ki veljajo na področju DDV v javnem sektorju. Na podlagi konkretnih primerov iz prakse bomo odpravili marsikatero dilemo, s katero se v praksi srečujete. Prav tako bomo spoznali vlogo oseb javnega prava v sistemu DDV, vrste transakcij in kar je najpomembneje, slišali odgovore na najpogostejša vprašanja, ki se odpirajo na področju DDV v javnem sektorju.

Več informacij >>>