Danes je 1.11.2024

Input:

Ur. l. RS 1170/2014, Pravilnik o metodologiji za posredovanje in analizo podatkov o plačah, drugih izplačilih in številu zaposlenih v javnem sektorju, z dne 5.2.2022

Opozorilo: Neuradno prečiščeno besedilo predpisa predstavlja zgolj informativni delovni pripomoček. Osnovni predpis je povzet po PISRS (Pravno-informacijski sistem Republike Slovenije). Nadaljnje posodobitve so pripravljene v uredništvu založbe Verlag Dashöfer.
PRAVILNIK
o metodologiji za posredovanje in analizo podatkov o plačah, drugih izplačilih in številu zaposlenih v javnem sektorju



Zadnja sprememba
Številka
Veljavno od
Pravilnik o spremembah Pravilnika o metodologiji za posredovanje in analizo podatkov o plačah, drugih izplačilih in številu zaposlenih v javnem sektorju
234/2022
05.02.2022
1. člen
(vsebina)
Ta pravilnik določa metodologijo za posredovanje in analizo podatkov o plačah in drugih izplačilih (v nadaljnjem besedilu: izplačila) ter o številu zaposlenih v javnem sektorju.
2. člen
(veljavnost)
Določbe tega pravilnika veljajo za vse uporabnike proračuna, kot jih določa Sklep o subjektih, za katere velja zakon o sistemu plač v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 115/02).
3. člen
(metodologija)
(1)  Metodologija določa vsebino, obliko in način prenosa podatkov o izplačilih in številu zaposlenih, ki jih uporabniki proračuna posredujejo ministrstvu, pristojnemu za sistem plač v javnem sektorju (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo), za vodenje evidenc in pripravo analiz.
(2)  Metodologija je podlaga za oblikovanje informacijskega sistema za posredovanje in analizo podatkov o plačah, drugih izplačilih in številu zaposlenih v javnem sektorju (v nadaljnjem besedilu: ISPAP), ki se vzpostavi pri Agenciji Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (v nadaljnjem besedilu: AJPES).
4. člen
(rok za posredovanje podatkov)
Uporabnik proračuna mora podatke o izplačilih zaposlenim posredovati AJPES naslednji delovni dan po izplačilu oziroma najpozneje do 18. dne v mesecu izplačila, podatke o številu zaposlenih pa najkasneje do 18. dne v mesecu, v katerem se posreduje podatke o stanju števila zaposlenih v skladu s petim odstavkom 8. člena tega pravilnika.
5. člen
(obveščanje o neizplačilu)
Če uporabnik proračuna ni izplačal izplačil, mora v roku iz prejšnjega člena o neizplačilu obvestiti ministrstvo in pristojno izpostavo AJPES.
6. člen
(način posredovanja podatkov)
(1)  Podatki o izplačilih in številu zaposlenih se AJPES posredujejo v elektronski obliki na način, določen v navodilu iz 14. člena tega pravilnika.
(2)  Podatki iz prejšnjega odstavka morajo biti kodirani in digitalno podpisani s kvalificiranim potrdilom za pravne osebe enega od overiteljev digitalnih potrdil, ki so vpisani v Register overiteljev spletnih digitalnih potrdil v Republiki Sloveniji in jih v aplikacijah podpira AJPES.
(3)  Če podatke posreduje drug poslovni subjekt, ga mora za to pooblastiti uporabnik proračuna. Pred prvim posredovanjem podatkov uporabnik proračuna predloži AJPES pooblastilo za posredovanje podatkov v ISPAP prek sistema e-pooblastil AJPES.
(4)  Izrazi Z104, Z105, Z106, Z107, Z108, Z111, Z113, Z114, Z115 in Z610 ter vrsta izplačila A040, ki jih določa uredba, ki ureja enotno metodologijo in obrazce za obračun in izplačilo plač v
Najnovejši članki
več člankov
Najbolj brani članki
več člankov
Najbolj priljubljeni seminarji

Obračunavanje plač in drugih prejemkov v javnem sektorju po 1. 1. 2024

Na seminarju vas bomo seznanili z obračunom plač za negospodarstvo, ki ima svoje posebnosti ter zakone, na katere je potrebno paziti. S 1. 1. 2024 nas je pričakalo kar nekaj sprememb, ki jih morate poznati in upoštevati pri nadaljnjem delu. Poleg boste pridobili tudi znanje o drugih prejemkih in povračilih iz delovnega razmerja. Posvetili pa se bomo vsem zadnjim zakonskim spremembam. Predavateljica bo predstavila različne zakonske spremembe ter vas opozorila, na kaj morate paziti pri povračilih in drugih prejemkih iz delovnega razmerja. Pogledali bomo kako je z letnim dopustom in regresom za letni dopust, delovno uspešnostjo in napredovanjem v 2024.

Več informacij >>>

Tržna dejavnost v javnih zavodih z novostmi in delovna uspešnost iz naslova tržne dejavnosti

Javni zavodi so prvenstveno ustanovljeni za zagotavljanje javne službe na različnih področjih kot so izobraževanje, kultura, zdravstvo, socialno varstvo, šport,.... Tržna dejavnost pa je javnem zavodu dovoljena le pod določenimi pogoji, ki so se dodatno zaostrili. Tržna dejavnost mora biti izvajana in v računovodskih izkazih izkazana transparentno in v skladu s predpisi, da se izloči tveganje prelivanja sredstev javne službe na tržno dejavnost. V kolikor javni zavod izvaja tržno dejavnost, so javni uslužbenci so lahko upravičeni do izplačila delovne uspešnosti iz naslova tržne dejavnosti.

Več informacij >>>